måndag 11 april 2011

Elmer, Elmer!


Åh, vad roligt jag har haft med Elmer! Han och hans föräldrar har varit här i tre hela dagar. Vi har bara lekt och busat hela dagarna. Ni förstår hur roligt det varit va? Här läser vi böcker och lägger pussel. Elmers mamma var mycket bra på att läsa böcker. Hon läste för mig varje dag, särskilt en sångbok med spännande mörka bilder.


Jag har också fått visa några av mina favoritlekplatser. Här är vi t.ex. i Skånegläntan. Elmer och hans pappa var mycket modiga som klättrade så högt. Själv snurrade jag mest runt repen på lite lägre höjder.


Både Elmer och jag gillar min Bobby Car. Vi turades om att köra och åka på flaket. Det var roligt! Och bra träning. Ser ni förresten att vi har likadana strumpor?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Finaste Frank! Det var underbart att få hälsa på dig och dina föräldrar. Jag hoppas verkligen att vi kan ses snart igen! Då kan vi läsa böcker, pussla, springa, klättra och göra en massa roliga saker tillsammans.

STOR KRAM från oss i Gbg.

Frank sa...

Ja! Jag vill träffas jättejättesnart! Men först ska jag åka till mormor, det pratar jag nämligen om varje dag. Så det ska jag göra först.

Jag har inte hittat Elmers pusselbit. Men jag ska leta lite till.

Puss o kram!