söndag 12 december 2010

Finfrämmat!

Har haft ännu en av dessa toppendagar. Jag gillar nämligen när jag får träffa mycket folk. I morse gick jag och pappa till Globen köpcenter. Och gissa vem som fikade och lekte med oss där? Victor! Denna min fina fadder. Han hjälpte som vanligt pappa med allt fix (värma mat och sånt) och så - viktigaste av allt - busade han med mig!

På eftermiddagen ringde det på dörren. Vem stod där? Saga och hennes föräldrar. Jag har inte träffat Saga sen hon var på mitt ettårskalas. Vad stor hon blivit! Nästan 15 månader och minst lika busig, matglad och söt som jag. Vi åt lussebullar och kex, byggde lite klossar, pussades och tjatade lite på våra föräldrar. Det blev lite tomt och trist när hon gick. Men jag tror vi kommer ses snart igen.

2 kommentarer:

Victor Estby sa...

Så mysigt att träffa dig och pappa idag, Frank! Du är så fin och duktig på alla vis, tycker din stolta fadder Victor.

Frank Blomberg Karlsson sa...

Du är också fin och duktig, fadde Victor! Puss!