torsdag 2 december 2010

De sågar i mitt träd!


Kolla! Nu sågar de grenar i trädet utanför mitt fönster! Det kan vara liiite svårt att se, men killen står till höger i trädkronan. Och ni ser högen av grenar under honom. Coolt, tycker jag. Men han får inte såga ned allt, för jag gillar mitt träd. Ser ni att vi har snödimma förresten?


I dag är jag faktiskt sjuk igen. Hostar som bara den och snorar. Men jag försöker hålla humöret uppe med lite musik från Djurens brevlåda. Det är bra grejer som jag fått av mosters svärfar Lasse. Han är snäll.

I förrgår var jag och Edwin och testade hans nya pulka. Jag tyckte inte det var så roligt faktiskt utan håller mig helst till att springa på de plogade vägarna. Vet ni förresten hur kallt det är här? Minus sexton! Så i dag blir det bara en kort vända till Coop. Ingen utelek.

Inga kommentarer: