måndag 6 december 2010

Här händer det grejer!


Jag har haft en toppenhelg. Redan i fredags började mamma ställa ut mina saker och möbler i vardagsrummet. Jag undrade lite varför, men det var verkligen skoj. Och lite mysigt blev det att ha min madrass och alla mina gosedjur framför tv:n. Sen kom pappa hem och då bar de ut hela den jättestora sängen från mitt rum och ställde i vardagsrummet. Jag visste inte att jag kunde skrika så högt av förtjusning. Herregud, vad spännande det var!


Sen var jag tvungen att hålla mig borta från mitt rum hela helgen medan mamma, pappa och Aron i omgångar målade om väggarna där inne. Trist. Men under tiden har jag hittat nya sätt att klättra på nu när det funnits så många fler möbler i vardagsrummet. Jag har vält fåtöljen, nästan klättrat upp på matbordet och rivit ut böcker högt högt upp i bokhyllan. Åh, så roligt.


Snart är det dags att gå ut och leka. Hoppas Edwin vill ses. Så här mysigt hade vi häromdagen när vi lekte i snön!

Inga kommentarer: