måndag 2 maj 2011

Helgen i bilder


Tänkte visa er lite bilder från min Bagishelg. Vi har varit i många lekparker. Här gungar jag i Tråget.


Och se här! Vilka fina magnolior på Edwins gård. Jag ÄLSKAR blommor. Jag plockar alla sorter. Maskrosor, vårlök, violer, tallgrenar och andra växter som alla är blommor i min värld.


I lördags åkte jag med Winston och Douglas till Söder för att leka i Skånegläntan. Jag hade stenkoll på när tåget skulle komma, och ropade högt till mina kompisar när jag såg ljusen i tunneln. Sen skrek och hoppade vi av förtjusning alla tre i vagnarna. Vi gillar nämligen tåg alla tre.


Vi var hos Edwin i lördags kväll. Mamma gjorde marsipanägg med strössel på till familjen All. Jag hjälpte till genom att smaka så strösslet höll kvaliteten.


Ibland sover jag. Men bara lite.

Inga kommentarer: