lördag 19 februari 2011

Mormor mormor!



Nu kan ni tro det blev fart och kläm här! För igår kom mormor med bussen från snöigaste Småland! Pappa och jag mötte henne på Centralen och sedan bar det av hem! Som jag har längtat efter henne! Jag pratade om mormor hela veckan, så spännande var det!

Hon hade med sig massor med presenter! Som en ny overall som jag kan ha nästa vinter när den blivit lagom stor!



Och dessutom hade hon med sig makaroner och köttbullar. Mormors köttbullar är toppen! Jag vräkte i mig!



Och idag var mormor barnvakt hela eftermiddan! Vi lekte inne en god stund, sedan åt vi mellanmål och gick vi ut och lekte på Edwins gård! Sedan tittade vi på TV och läste en ny bok om alfabetet - jag kunde härma alla bokstäver utom Y som jag tyckte bara var tok! Det var så himla kul att jag inte saknade mamma och pappa alls! Vad tror ni de gjorde under tiden? De satt på Söder och fikade och drack drinkar! Och läste varsin god bok och bara vilade! Tack snälla mormor för att vi alla fick ha en toppenlördag tack vare dig!

Inga kommentarer: