fredag 30 juli 2010

Grattis pappa!


I dag fyller pappa 39. Det ska så klart firas, så i morse lät jag honom sova ända till klockan sju och sen fick han en present av mig. Den låg i en grön paket som mamma hjälpt mig lite med. Han fick en film - "Vägen" - som handlar om en pappa och en son. Passande va? Resten av dagen har vi firat honom med att äta god mat, kolla in lite klädbutiker och träffa Agge på stan.



Och i går var det dags för min familj att fira moster och Peter ordentligt. Lunch på Ulla Winbladhs (då jag åt 20 majskrokar), utställning på Liljevalchs (då sov jag lite), kaffe på Åhléns (då sprang jag ut på verandan och satte mig i en vattenpöl) och middag i Bagis blev det. Vi hade planerat att gå till Skansen med dem, men det regnade för mycket. Till moster hade jag köpt ett par örhängen som var små fåglar, och till Peter hade jag köpt ett par strumpor. Jag tror de blev glada båda två. Grattis igen till er båda!

Inga kommentarer: