söndag 4 juli 2010

Jag går, jag går! Och en dag i Tråget


Det finns ingen film på det - men jag lovar: I dag har jag börjat gå! Först mellan diskbänken och frysen. Redan innan frukost. Sen fortsatte det bara. Och när jag o mamma var i Tråget i dag så gick jag som aldrig det. I den här filmen går jag inte direkt, men jag leker med en hemskt rolig snurrande leksak.


Och bara för att jag inte är så förtjust i att sitta i vagnen numer, så vill jag ändå gärna försöka ta mig upp i den för egen maskin när jag precis kommit ur den.


Vi hittade en skuggig plats, jag o mamma, där vi åt mellis. Sen var jag tvungen att traska iväg i det höga gräset. Men det var lite för ojämnt underlag för min del.


Vi träffade en katt också. Jag klappade den jättemycket. Mamma sa att jag skulle klappa försiktigt. Det struntade jag i. Jag slet av massa katthår, och kissen verkade bara tycka det var skönt!

Inga kommentarer: