lördag 29 januari 2011

Bland böcker och åter böcker

Det har ju varit lite hit och dit den här veckan med hälsan. Mest dit, om vi ska vara ärliga. Lite spök med magen som det kan vara när man börjat på dagis.... Men idag kom jag ut lite, vi gick på biblioteket! De har renoverat det på sistone och det var ju jättefint! Framför allt ett helt rum med barnböcker!



Och det var jättekul där! Roligast var att springa till ingången och trycka på knappen så dörrarna öppnades ut mot torget! Men böckerna och sofforna var också himla mysiga. Dit ska vi gå igen snart!

2 kommentarer:

Victor Estby sa...

Bibliotek är bra grejer. Vad kul att du har ett så fint i närheten, Frank!

Frank Blomberg Karlsson sa...

Ja, alldeles nyrenoverat och allt.

Men det var tusen gånger roligare att du hälsade på mig i dag. Jag frågade efter dig mycket sen du gått, men mamma och pappa sa varenda gång att du vat tvungen att åka hem till ditt. Sånt där förstår jag inte riktigt. Det är väl bättre att du är här och leker med mig!?

Hursomhelst, kul att träffas, att leka med din fina telefon och nästa gång - då ska jag minsann få dig att nanna i sängen!

Kram,
F.