fredag 5 november 2010

Agge Agge Agge! AARRGHH!

Gissa vem som hälsade på idag? Fadder Agge! Äntligen! Jag har talat om henne länge nu, i morse var det t ex det första jag sa: Agge! Och så kom hon! Vi sågs i Skrapan, sen hängde hon med hem till Bagis. Vi röjde i lekparken, där hon dessutom var min barnvakt en liten stund medan mamma fixade ett ärende. Och jag tyckte det var helt okej! Så vi ska nog kunna komma överens om lite babysitting i framtiden...
Sen gjorde mamma våfflor åt alla, och Agge busade så himla mycket med mig och kittlades så att jag skrattade långt efter att hon åkt hem! Det var en så kul och fin eftermiddag att mina krafter tömdes totalt - jag drog mig tillbaka för natten redan 18.45. Eller också ärjag trött för att tandsprickningen väcker mig 12 ggr/natt just nu...

Inga kommentarer: