måndag 1 november 2010

Nu är det mamma o jag

Från och med i dag ska mamma vara hemma med mig. Och pappa ska jobba. Och efter nyår ska jag börja dagis. Så idag var första dagen på länge som mamma och jag hängde bara vi två. Ni ska få se lite bilder från dagen.


Vi började dagen i Tråget. Jag åkte rutchkana, sprang jättesnabbt på tennisbanan och lekte i lekstugan. Men mest satt jag på stenkanterna längs de olika planteringarna. Och luktade på blommorna. Eller rättare sagt gav jag mamma lavendelblad som hon fick lukta på.


Här ser ni mig efter middagsluren. Jag älskar min säng och ligger gärna kvar och myser en stund efter att jag vaknat.


På eftermiddagen gick vi till lekparken vid Ica. Den är bra. Jag tror jag gjorde allt där: bakade sandkakor, sparkade boll, åkte rutschkana. Och så hjälpte jag personalen att sopa lite.

Och sen, men det har jag inga bilder på, så kom Edwin och hans mamma och Arvid och hans mamma hem till mig. Vi lekte, tittade på Molly, käkade kex och klappade på Arvids hund Snuffe. En toppendag!

Inga kommentarer: