tisdag 23 november 2010

Lekpark i snöstorm


Gud vilken tråkig dag! Så kände jag i morse och dissade både Molly, Timmy Lamm och alla lekar mamma försökte med. Då bestämde vi oss för att gå ut. Mamma styrde vagnen mot Ica-parken. Hurra! Först körde vi bandy ett tag. Det är faktiskt en ny favorit. Men allra roligast är ändå när mamma skjuter bollen mot väggen så det smäller och bollen studsar fort tillbaka.



I dag kom jag också på att det går mycket bra att klättra upp till rutchkanan topp. När jag kom ända upp med ansiktet och armarna över kanten, då tog mamma ned mig. Om och om igen. Roligt!



Och här är ett par trähästar som står i sina spiltor. Jag och Edwin brukar leka med dem. Klättra på dem, slita i deras grimmor och sånt. I dag fick jag leka ensam för Edwin är lite sjuk.

Inga kommentarer: