måndag 30 augusti 2010

Jag har haft barnvakt

Idag var det babysim igen! Dykning, simning med flytande korvar och bastubesök och allt det där kan nog verka äventyrligt, men var ingenting jämfört med vad som stundade senare.
Pappa tog med mig till Edwin och hans mamma Sara och pappa Aron, för lite våfflor och kaffe trodde jag i min oskuld. Men efter en stund insåg jag att pappa gått sin väg. Jag var alltså utan mamma och pappa för första gången i hela mitt liv! Jag hade barnvakt!
Och det var ju jättekul! Vi förde lärda samtal om mitt nuvarande favoritämne: hissar. Jag fick äta våfflor med grädde och sylt tills magen stod i fyra hörn - tre våfflor ensam, det ni! Jag fick fixa och dona med Alls exklusiva IPhones och dito laddare, som ni ser på bilden.
Om ni tycker fotot har ett lite drömskt skimmer så är det nog för att mamma och pappa under tiden var i någon slags hypnotisk chock därhemma över att jag trivdes och accepterade att vara utan dem. Och eftersom de snälla barnvakterna tyckte det gick så bra att ha hand om mig, vill de snart göra om det igen! Det ska bli kul! Ett jättetack från oss alla till Sara, Aron och Edwin!



Inga kommentarer: