måndag 18 oktober 2010

Klossar från Göteborg

Idag lossnade det för klossarna! Och nej, jag talar inte om trög mage. Utan om att pappa äntligen fick ändan ur vagnen och stämde date med min Göteborgskompis Elmers fina onkel Timon! För han hade fått ett paket medskickat från Elmer & Co med klossar till mig!
Utväxlingen skedde nära Timons jobb på Skanstull (Han lär höra till stadens främsta arkitekter och ritar dagen lång på Östgötagatan 100). Han demonstrerade paketets förtjänster för mig, som dess fina omslagspapper, och lyste på det hela taget upp vår lite gråa måndagsförmiddag.



När mamma kom hem öppnade vi paketet och satte igång att klossa! Jag menar leka med klossarna! De är verkligen av oklanderlig kvalitet, inte en enda gick sönder hur jag än gjorde! Tack snälla Elmer, Camilla och Kasper för en fin och slitstark present!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Vad kul att de äntligen är framme! Det var inte meningen att de skulle anlända ett helt halvår försent, men nu är de i alla fall där.

Stor kram från Göteborg!