söndag 3 oktober 2010

Världens bästa mormor och morfar!


Nu undrar ni säkert hur jag har haft det med mormor och morfar som kom hit igår. Tja, jag har haft det underbart! Nu har morfar åkt hem, men mormor är kvar några dagar. Jippi! I dag har jag passat på att leka så mycket som möjligt med mormor. Vi har åkt massa rutchkana, som ni ser på bilden.


Och på kvällen var Edwin här en stund. Ensam! Utan sin mamma och pappa. Och vi hade så roligt så. Jag fick lov att dela mormor med honom lite, men det tyckte jag han var värd. Vi åt pannkakor med keso och blåbärssylt som Edwins föräldrar gjort. Det var jättegott.


Jag delade med mig lite av pappa också som ni ser.



När Edwin gått hem så hade jag och mormor hela kvällen för oss själva. Ja, mamma och pappa var hemma också, men den struntade jag i. Vi åt middag, sen badade mormor mig, hjälpte mig med tandborste och pyjamas, hon läste saga för mig och la lite pussel.
Och sen nattade hon mig! För första gången i världshistorien nattades jag av någon annan än mamma och pappa! Och mormor fick mig att somna på bara fyra minuter blankt.

Inga kommentarer: