lördag 30 oktober 2010

Saturday party all night long

Idag var det kalas för hela slanten! Först födelsedagskalas hos bröderna Douglas (3 år) och Winston (1 år). Massor av små barn där och fiskdamm, jag vann godis och bollar!
Jolly good boys! (Deras pappa Rob är engelsman så pappa försöker verka världsvan när de pratar...)

I present gav jag Doug & Win en tamburin! Deras mamma och pappa gav min mamma och pappa onda ögat: en tamburin låter massor, men har inga batterier man kan ta ur så det blir tyst. Jag hoppas de vuxna kan hålla fred ändå. Men tack för ett fint kalas!

Sedan for vi på vuxenfest hos Masken och Lina! Massor av folk, och ett paradis av branta trappor, ospärrade köksskåp, tända ljus och glas överallt, ja ni hör!
Och de hade stora speglar som stod direkt på golvet! Jag försökte dra omkull varenda en! Men pappa var alltid där och stoppade mig, missunnsam som han är...

Annars pratade vi med Dolph Lundgrens tränare i bodybuilding, en snäll farbror som plockade upp nappen åt mig från golvet en massa gånger. En uthållig man.

Och så lekte jag med Maskens döttrar Engla, 8 år, och Hedvig, 13 år!Hoppas vi ses snart igen! Bilden visar mig och Hedvig!

Inga kommentarer: