lördag 2 oktober 2010

Mormor och morfar är här!

Efter en annorlunda dag - mamma och pappa gnodde som tättingar här hemma, tills jag knappt kände igen vårt hem, bäddade sängar och torkade bänkar och jag vet inte allt - så kom förklaringen i en röd Peugeot! Det var mormor och morfar som kört hit ända ifrån Småland! Trafiken hade varit hanterbar. Och det var bra att de inte var trötta efter resan, för jag hade massor med bus i mig som de fick ta hand om! Morfar hissade mig och lekte tittut, mormor och jag jagade varandra hit och dit och hade jättekul! Nu tittar vi på Molly en stund. Men tydligen ska mormor stanna ända till tisdag, så jag hinner nog busa mer med henne.... Men mer om det nästa gång!

2 kommentarer:

Mormor och morfar sa...

Hej Frank! Det är så roligt att få vara här och leka med dig. I morgon ska vi leka ännu mer! Puss o kram!

Frank Blomberg Karlsson sa...

Ja, i morgon vill jag visa er alla fina ängar som jag brukar springa runt på! Kram!