torsdag 14 januari 2010

Bagarmossen Party

Så han man varit på ett av dessa underbara Bagarmossen Parties. Det var hemma hos min kompis E och hans föräldrar. En polsk hund bevistade också tillställningen. Allt var tillfyllest och mer därtill. Mina föräldrar fick mat och kaffe så de höll sig på benen och till freds i sinnet, och jag fick träffa min coola något äldre kompis E! Han är en bra grabb alltså. Kan redan stå i krypställning. Det är bara att gratulera och vara imponerad. Snart kryper han nog den gossen. Själv tar jag det lite lugnt på den fysiska fronten just nu. Pratar desto mer, och desto högre (tror nästan E blev lite skärrad av min fagra stämma vid ett tillfälle).

Jag måste säga att jag redan längtar till nästa gång vi ska ses. E är toppen. Han har bra leksaker också (inte för att jag gillar honom på grund av hans materiella tillgångar. Tro inte det!). Särskilt gillade jag den med en massa tvättrådslappar. Jag hörde mamma prata med Es mamma om att gå till kyrkan och sjunga nästa vecka. Det kanske kan vara nåt. Jag gillar sång. Kyrkan känner jag dock inte till. Vi får se. Lovar att rapportera mina intryck därifrån.

1 kommentar:

Edwin sa...

Tack fina Frank för en kanon eftermiddag! tycker också det är toppen att hänga. Vi ses ju på måndag . då ska vi sjunga så det visslar om det :D
Puss å sov gott!