måndag 25 januari 2010

Mamma klarade biffen i kyrkan


Phu! I dag på kyrkans öppna förskola svor inte mamma en enda gång. Det var skönt, tycker jag. Det blev lite pinsamt sist. Idag var det annars rätt schysst. Jag lekte lite med E innan själva sångstunden. Han hade en sån väldans fin napp, så jag var tvungen att låna den. Bara lite. Jaja, jag råkade ta den när E hade den i munnen. Men den var så svårt att motstå liksom. Hoppas inte han blev alltför ledsen på mig för det. E ska komma över till mig senare i veckan, så jag får bjuda honom en av mina nappar då.

2 kommentarer:

Edwin sa...

Jag ser fram emot att få smaka på dina nappar Frank!

Frank Blomberg Karlsson sa...

Mamma o pappa köpte ett par nya igår. Men fina kronor på! Som prinsesskronor, eller möjligen prinskronor. Du får gärna smaka på dem :)