lördag 16 januari 2010

Ny overall!


I dag var det premiär för nya, varma och tillräckligt stora overallen. Äntligen! Här i Stockholm fanns ingen att hitta, så mormor fick köpa en i Västervik (allt finns i Småland, inte bara smör). Den är superfin och alldeles lagom. Jag vet, man ser inte så himla mycket av overallen på bilden, men man ser å andra sidan lite av mamma. Direkt efter att bilden togs stack jag ut med pappa på promenad till Kärrtorp där vi ska möta upp en vän till familjen (som ska underhålla pappa medan mamma tar sitt första glas vin på krogen som småbarnsmamma!).

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Frank!
Vad glad jag blev när din mamma mailade mig och berättade att du nu har en alldeles egen blogg!
Det känns fantastiskt att även vi som bor så låååångt ifrån dig kan få följa dig på dina äventyr.

Vi längtar såklart efter att få träffa dig "på riktigt", men den som väntar på något gott väntar som bekant aldrig för länge.

Förresten, har någon berättat för dig att du är supersöt?!! Hm, antog det... :-)

Ha det så bra och hälsa din mamma & pappa!
Kramar från Mia, Hasse & William på Öland.
Ps. Gammelmoster Gunilla och Janne skickar också kramar

Frank Blomberg Karlsson sa...

Vad roligt att ni läser min blogg ända borta på Öland! Mamma har skvallrat att jag har en mycket fin och klipskt syssling William där. Längtar efter att han ska lära mig allt han kan! Mamma o pappa försöker bara få mig att säga mama och baba och annat trist. Jag tror William skulle kunna lära mig mycket roligare saker, som att fixa frisyren, matcha kläder och annat viktigt!