fredag 29 januari 2010

Tvillingar på kylen


Jag vill inte förringa några av mina vuxna och/eller mer barnsliga vänner, men jag har två nya favoriter. Nämligen tvillingarna på kylskåpet. Egentligen ska de sitta i bakrutan på bilen. Men av olika skäl sitter de nu på vårt kylskåp. Jag älskar dem! Jag vill prata med dem och klappa på dem mest hela tiden. Så fort jag får syn på dem så kan jag inte hålla mig för skratt. Men det förstår ni väl? De är ju toppenfina!

Mamma säger nåt om att vissa färgkombinationer är mer attraktiva för hjärnan (vilket tydligen en del snabbmatskedjor inte är sena att utnyttja) men så simpel är inte jag. Jag älskar dem för att de är så söta, så små och för att de är två precis likadana. Jag tycker det är mycket viktigt att, när jag har pratat med dem lite, titta på köksklockan en stund, sen kan jag prata med dem igen. Och så kolla klockan. Och så prata med dem igen. Viktigt att ha koll på tiden. Även när man har roligt.

PS. Undrar ni hur gårdagskvällen med E blev? Helt förträfflig! Han är så fin. Precis som hans föräldrar.

3 kommentarer:

Victor Estby sa...

Finfina tvillingar, Frank! Och tittar du in på min blogg har du fått en utmärkelse.

Frank Blomberg Karlsson sa...

Å vad du är snäll Victor! Jag rodnar. Välkommen hit i kväll!

sara sa...

Tack för en supermysig kväll!
Mer choklad åt folket!!!