söndag 17 januari 2010

Sju månader i dag

Så har man gått och fyllt månad igen. Sju närmare bestämt. Känner mig större och starkare för varje gång. Och finfint uppvaktad blir man. I dag kom snälla A på besök och hon hade ett fång tulpaner med sig. Jag passade på att visa henne senaste nytt vad gäller färdigheter: Jag pussade mamma på beställning om och om igen, jag sa mamamamama några gånger och - framför allt - jag stod och vinglade lite i krypställning. Ni ska tro att A blev imponerad.

I morgon är det dags för sångstund i kyrkan. Mamma och pappa har övat lite med mig. De kan inte så många kristna bebissånger men jädrans vad bra de sånger är som de kan! "Jesus älskar alla barnen" och "Jag ser det stormar". Ser fram emot dessa och fler sånger i morgon.

3 kommentarer:

Victor Estby sa...

Stort, stort grattis! Hurra för dig!

Frank Blomberg Karlsson sa...

Tack onkel! Hoppas vi kan ses snart. Har hört nåt om lunch i morgon. Det låter jättekul!

Victor Estby sa...

Ja, ni är så välkomna på lunch. Ska bli så roligt att träffa dig igen! Verkar som att tant U kommer att vara med också. Hon längtar också efter dig!