fredag 14 maj 2010

Färger i mitt rum!


Tänkte bara kort visa ett par bilder på saker jag ska ha i mitt rum (om det någon gång blir klart...). Jag har inte tid att skriva så mycket, för jag måste först rota lite bland mina leksaker och sen sova lite eftermiddagssömn innan jag ska på ännu ett Bagarmossen Party! Det är fina Edwin som bjuder in. Det ska bli toppenskoj! Men mer om det sen.


Här ser ni den gamla sekretären som mamma målar svartvit. Den ska jag inte ha, den är till mamma o pappa. Och så ser ni den lilla turkosa stolen. Den är min! Det finns en till och ett bord. Mamma har målat allt en gång, nu är det bara två gånger kvar. Sen så!


Och här ser ni fyra små djurtavlor som jag formligen älskar! Jag kan titta på de där djuren hur länge som helst. Pappa säger att en bild är på mamma o pappa (den med röd bakgrund) men jag vet inte. Jag tycker inte det är så likt.

Inga kommentarer: