lördag 15 maj 2010

Från älggryta till picknick


Kolla! Här ser ni pojken som bjöd på hemlagad barnmatsmiddag igår. Älggryta! Det var nog bland det godaste jag ätit. Edwin hade haft lite hjälp av sin pappa, tror jag. Så tack Aron med! Som bilden kanske visar blev det en ganska sen kväll. Mycket dricka och ganska högljutt blev det med. Men roligt var det. Så skoj att jag, utmattad, sov till klockan sex i dag.


Dagen började underbart med sol och värme som strålade in genom balkongdörren. Det skulle bli en bra dag. Det kände jag på mig. Mycket riktigt. Idag var jag på min allra första picknick. Varför har man inte det jämt? Äta ute, sova i tunn tröja i vagnen, känna grus och gräs under fötterna. Det vill jag göra varje dag nu. Hör ni det mamma o pappa? Här kommer bildbevis.



2 kommentarer:

Sara sa...

Vilka fina bilder Frank! Hon är en riktig fena på att fota , din mamma.
Tusen puss!

Frank Blomberg Karlsson sa...

Det ska jag hälsa henne. Krama Edwin från mig! F.