fredag 28 maj 2010

Första gästerna i mitt rum


Hej! I dag har jag fått beröm för mitt rum. Det glädjer mig. För jag gillar mitt rum. Jag gillar det faktiskt så mycket att jag tyckte det var lite jobbigt att andra var därinne i dag. Mamma o pappa gnällde på mig att jag skulle vara glad att Edwin och hans föräldrar vill komma och hälsa på. Men jag vet inte. De är ju fina på alla sätt, men tänk om de skulle ta mina lurar, kramas med mina föräldrar, gömma alla mina Molly-böcker eller nåt annat hemskt. Man vet ju aldrig... Fast, jag har ju ingen anledning att vara så där nojig egentligen. De är ju så fina allihop och jag gillar dem jättemycket. Särskilt utomhus.

Här är förresten en idolbild jag har på Edwin. Visst är han fin? Han lär sig allt några veckor före mig. Det är bra. Då har jag nån att inspireras av och följa efter. Puss, Edwin!

1 kommentar:

Sara sa...

Frank! Det är en ära att ha fått besöka ditt fina rum!
Edwin hälsar att du också är en gullis.
Puss!!