onsdag 23 juni 2010

Bilder från namngivningen!


Här ni, här kommer bildbevis från min namngivning och ettårskalas. Här ser ni en liten del av kakbordet. Vuxenkakorna. Vi småbarn fick pannkaka med jordgubbar!


Hela gården var full av människor. Snälla och glada kompisar och släktingar. Jag är så glad att så många kunde komma!


Ser ni vad fina Edwin och hans föräldrar är? Av dem fick jag en Molly-dvd. Det ni!


Jag blev direkt kär i Hedvig. Vi hade inte träffats tidigare. Men något sa mig att hon var en bra tjej. Hoppas jag får träffa henne igen snart.


Pappa!


Några av mina manliga släktingar på rad!


Pappa och mamma hade förberett ett litet tal till mig. Det var fint. Pappa berättade varför jag heter det jag heter. Lars Frank Gabriel. Det är mitt namn. Och jag är ett år. Vad fort det gick! Både kalaset och mitt första år!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Underbara fina Frank! Vad roligt att se lite bilder. Vi i Göteborg är så ledsna över att vi blev sjuka och inte kunde komma. Hoppas så att vi snart ses ändå och får tillfälle att gratulera dig då i stället.

Stora kramar,
Camilla, Kasper och Elmer.

Frank Blomberg Karlsson sa...

Ja, jag undrade lite var ni var. Mamma sa sen att ni var sjuka. Stackars er. Men ni kan gratta mig när ni vill. Inga problem med det!

Kram!