onsdag 30 juni 2010

Shopping!


I dag har jag fixat grejer ska ni veta. Har fått lite hjälp av mamma o pappa. Men i alla fall. Här ser ni mig i min alldeles sprillans nya flytväst. Så nu kan jag trilla i Östersjön eller Hörendesjön utan att det gör nåt. Det var inget kul att prova den hemma på torra land, måste jag säga. Hoppas vi åker till någon sjö snart. Kanske kan jag rent av bada med den på då!?


Och här ser ni två tröjor från Villervalla som kom med posten...


... och lite linnen, skor, tröja, hatt och soldräkt från H&M, Din Sko och Apoteket. Ni förstår vad fin jag kommer vara när vi ska på semester.


Och här sitter jag och fikar med Victor och pappa på Nyfiken Gul. Det är ju ett himla bra ställe. Hoppas vi går dit snart igen. Jag skickade förresten den här bilden till mamma när hon var på jobbet. Gissa om hon blev glad när hon såg min nya tröja!

2 kommentarer:

Victor Estby sa...

Så trevligt att luncha med dig och pappa! Det får vi göra snart igen. Och så fina kläder inte klokt! Men de passar ju en så fin pojk som du, förstås.

Frank Blomberg Karlsson sa...

Tack, Victor!