torsdag 17 juni 2010

Ett år i dag!


Tänka sig, i dag fyller jag ett år. Ett helt år har jag bott här hos mamma och pappa, busat och lekt, ätit och rapat. Alldeles i början så var jag så liten, liten. Den här bilden är från BB.


Men nu är jag stor. Jag står själv nu. Säkert en minut. Och vilken dag som helst går jag utan stöd. Jag lovar. Ni ska få se.


Så här såg jag ut när jag vaknade i morse på min ettårsdag. Jag var lite trött, men glad. Det syns va?


Mamma och pappa bakade en fin pannkakstårta till mig i kväll. Med grädde och hallonsylt. Det var sååå gott. Jag åt upp hela tårtan själv. Sen orkade jag ingen kvällsgröt. Men det gör inget. Det äter jag ju varje kväll.

3 kommentarer:

Helen sa...

Grattis fina Frank på födelsedagen! Vi ses på lördag för att fira dej. Franks fantastiskt fina familj firar födelsedag :) Kramar från Helen och Peter.

Victor Estby sa...

Grattis, Frank! Inte klokt vad stor du blivit! Tänk!

Frank Blomberg Karlsson sa...

Tack, vad ni är söta! Vi ses i morgon! Puss o kram!