söndag 20 juni 2010

Namngivningsfest och ettårskalas!


Titta, titta! Så här många kort och brev har jag inte fått sen jag kom till världen. Alla är till mig! (Nåja, ett var visst till mamma och pappa). Det är för att jag har fyllt ett år. Och i går hade vi kalas för mig. Herregud vad många fina människor som kom och hälsade på mig! I princip hela släkten. Och massor av mina och mammas och pappas vänner. Och vad mycket fina presenter jag fick! I dag - dagen efter festen - har jag haft fullt upp med att leka med allt och läsa alla böcker. Jag ska berätta mer om kalaset snart, när jag har fått alla bilder av mammas kompis Amanda som var namngivningsfotograf!


I dag har jag - mellan lekarna med mina nya grejer - varit en tur till plaskdammen i Skarpnäck. Mormor och morfar följde med. Här ser ni hur jag, mamma och mormor leker i dammen. Först var det kallt. Men efter ett tag var det faktiskt mysigt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Frank! Vi ville bara tacka så jättemycket för det fina kak- och tårtkalaset i lördags! Så roligt att få träffa dina och dina föräldrars alla trevliga vänner. Vi ses ju i Harnäs snart. Det blir kul! Kramar från Mia, Hasse & din syssling William

Frank Blomberg Karlsson sa...

Det är jag som ska tacka! För att ni kom hit ända från Öland! Och för de fina besticken och den lilla asken. Ska bli toppenroligt att ses snart igen. Då kanske jag har lite mer tid också. Det var så väldans många jag ville hinna prata med i lördags. Kram så länge! Mamma o pappa hälsar!