torsdag 10 juni 2010

Ibland har man mycket att stå i

Som i dag till exempel. Jag har varit ute och åkt nästan hela dagen. Jag följde nämligen med pappa till Huddinge för att hämta hem bilen. Vilka bra killar det är som fixat bilen! Nu är det så svalt och skönt att åka bil så jag somnade efter 100 meter. Underbart!


Och igår var vi på simmet. Den här bilden är från en annan gång, när mamma var med. I går var det bara jag och pappa. Här ser ni bild på de där flytkorvarna jag har försökt berätta om. De är toppenbra. Jag behöver inte att nån håller i eller så. Jag håller i själv. Fast det är roligare när mamma eller pappa dra i korvarna i supersnabb fart genom vattnet.

Annars jobbar jag numer mycket på det där med att ge bort saker. Jag ger faktiskt till och med bort majskrokar som jag bitit lite i. "Kvack" säger jag och sträcker ut handen till den som jag tycker ska få något. Jag kan hålla på och ge bort saker ända tills det inte finns några mer saker att ge bort.


Och ibland - men alltför sällan - så fikar vi på Edwins gård. Hela familjen. Och ibland så vill jag inte gå hemifrån utan mina kåpor.

2 kommentarer:

Sara sa...

Fina familjen!!!
Saknar er :D

Frank Blomberg Karlsson sa...

Tack, tack! Jag ska hälsa mamma o pappa. Jag saknar er också. Jag fattar inte varför vi inta kan hänga som förr allihop. Mamma bara springer iväg till det där jobbet hela tiden... Kram!