söndag 7 mars 2010

Mina fina föräldrar


Jag har väl inte riktigt presenterat mina föräldrar, tror jag. Det är dags. Här ser ni min mamma. Hon är den som kittlas, sjunger barnvisor och försöker undvika färgkombinationskatastrofer när jag klär på mig. Av henne har jag ärvt min ljusa hy och den otroligt snygga rödblonda kalufsen.


Här är min pappa. Det är han som visar mig hur diskmaskiner, tvättmaskiner och borrmaskiner fungerar, det är han som badar med mig och han som hjälper mig när det är dags för vaccinationer. Och av pappa har jag ärvt mina sömnproblem, koliken och världens största och varmaste hjärta!

Visst är de fina, mina föräldrar?!

2 kommentarer:

Victor Estby sa...

Vilken fin presentation av världens finaste föräldrar, Frank!

Frank Blomberg Karlsson sa...

Ja, det är ju så. Man kunde inte fått bättre. Puss o kram i söndagskvällen!