torsdag 11 mars 2010

Morgon på hallgolvet

Det är rätt roligt nu när jag kan förflytta mig lite mer som jag önskar. Det går inte så fort (även om mamma o pappa tycker det, särskilt när jag fått syn på en sladd). Men det är en slags frihet som jag gillar. Tänkte ni skulle få se en liten film om en helt vanlig morgon på hallgolvet.



Och när jag inte leker med inredningen (som dörrar t.ex.) så leker jag med någon av de finfina leksaker jag har i en gammal drickaback på golvet. Tro nu inte att jag är materialist bara för att jag har så många saker. Jag ser dem alla snarare som mina lärljungar i livet som jag försöker uppfostra och undervisa. Gärna stirrande på dem och med ett rejält grabbatag om dem med båda mina händer. Men ibland måste man vila från jobbet och dra lite i byxorna.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, vad kul att få se dig "in action"! Vi följer din blogg men är lite dåliga på att lämna kommentarer.
Du är så himla söt, Frank!

Kram
Mia, Hasse & William

Frank Blomberg Karlsson sa...

Vad roligt att ni läser! Ni behöver verkligen inte lämna kommentarer. Men det är jätteroligt när ni gör det ;)

Hoppas allt är bra med er!
Kram!