onsdag 1 september 2010

Frank fotograferar

Idag kom fadder Victor på besök! Hjälpte pappa steka blodpudding till mig som lunch, och så berättade han om sin nya bok, och gav oss ett exemplar med en jätterar signering. Mer om den här. Duktiga Victor!

Sen åkte pappa och jag lite bil, för att slänga sopor och tanka. Som alltid när jag ska åka bil blir trafiken besvärlig och långsam - och jag får tråkigt! Därför fick jag ha pappas mobiltelefon en stund. Och då lärde jag mig hur man fotograferar med den. Så jag tog lite bilder på min vänstra fot!


2 kommentarer:

Camilla sa...

Vilken fantastisk fotograf du är Frank! Kompositionen är formidabel. Och vilken rörelseoskärpa :-) Jag är djupt imponerad!

Kram från Götet!

Frank Blomberg Karlsson sa...

Tack, Camilla! När kommer du och hälsar på? Jag saknar dig och din familj! Kram!