lördag 18 september 2010

Friday after work

Igår, fredag, drog vi till stan med Edwin och Aron! Men det blev inte lekparken som vanligt, för dom skulle rösta och pappa skulle shoppa. Ja, jag vet hur tokigt det låter. Pappa shoppa? Han som knappt har till salt till gröten. Men av någon anledning satte han sprätt på sina korvören. Och inte för min skull! Mer om det senare.

Nå, sedan blev det ändå lekparken - med fadder Victor! Han avslutade sin mycket framgångsrika arbetsvecka för att istället hjälpa mig upp och ned från olika saker, som det här lokomotivet. Kul att min fadder ville ha after work med mig!





I lekparken träffade vi också pappas gamla kompis Y - som visade sig numera ha en liten 17 månaders son - S! En cool kille med en pappa ända från Australien, hoppas vi ses snart igen!

Och sedan blev det lunch i Skrapan. Victor var med där också, god mat hör ju till after work!

Inga kommentarer: