torsdag 2 september 2010

Shopping Skhlm

Dagen började som vanligt: lite häng i solen med the Alls. Vad gjorde vi utan dem? Men pappa var lite ryckig och rastlös, pengarna liksom brände i fickan. Så vi for till Ikea och handlade lite smått och gott. Som en varmkorv, som jag fick smaka på.

Och sedan blev det lekhörnan där fram till lunch, då det roliga började! För pappa hade fixat till ett möte med sin kompis Martin och hans son Adam, 11 månader! Vi åt lunch i Skärholmens centrum, även känt som Skhlm. Det var jättekul att träffa dem, det var ju nästan ett halvår sedan sist! Hoppas det blir fler gånger snart!

Sedan storhandlade pappa mat tills jag slocknade i bilen. När jag vaknade var vi hemma igen. Framåt middagstid kom mamma hem. Då blev jag jätteglad! Och jag fick som vanligt nya krafter att leka och busa! Gasen i botten, mamma!

Inga kommentarer: