söndag 5 september 2010

Kolla kattens svans

Vilken helg! Lördag morgon lekte pappa och jag i Blecktornsparken med pappas kompis, onkel Jesper! Sen blev det lunch med onkel Harald (alla pappas killkompisar är mina onklar), och sedan en fartfylld fika med fadder Agge och hennes nye fästman Robert. Trevligt folk allihopa på min ära! Så mycket sällskapsliv på en och samma dag - jag klappade ihop och somnade redan kvart i sju den kvällen.

Och söndag förmiddag hade jag barnvakt igen! Även nu i familjen Alls varma famn. Det gick så himla bra att jag somnade efter en liten stund. Sen for vi till Söder för lunch, frilöpning i Blecktornsparken igen och shopping av vinterkläder till mig.

När vi kom hem fanns det en katt som jag ville gulla med på gården. Det gick sådär. Missen stack iväg som ett spjut. Jag fattar inte varför, jag ville ju bara klappa den, som ni ser på bilden. Den sade mjau, eller om det var AJ!

Inga kommentarer: