tisdag 27 april 2010

Dagens tema - Punk!


I dag tog jag ett bad mitt på blanka eftermiddagen och sen - innan håret hunnit torka ordentligt - tog jag en tupplur i vagnen. Det resulterade i den här fina frisyren! Tio månader och redan anarkist, säger mamma och suckar och skakar lite på huvudet. Pappa tycker bara det är roligt. Själv är jag mest upptagen av annat, till exempel att min kompis Edwin är med i tidningen "Föräldrar och barn" igen! Men tidningen har en usel hemsida så jag kan inte visa. Ni får köpa istället. Han är med i artikeln om amning. Massa bilder. Mycket punkigt dessutom. Ni kan se en liten bild långt ned till höger på den här länken: http://www.mixr.se/foraldrar-barn (Hans mamma har rosa strumpor)

3 kommentarer:

Victor Estby sa...

Nu har du lärt dig något viktigt, Frank: Att tupplurar ofta lurar håret att bli en tuppkam. Punkare är ofta fina människor med bra musiksmak. Om inte mamma och pappa hinner före ska jag lära dig lite om punkmusik framöver.

Edwin sa...

Härligt att du gör reklam för oss Frank!
Puss

Frank Blomberg Karlsson sa...

Victor - jag vet inget som punkmusik. Än. Men jag litar på att du visar mig!

Edwin - nu är du och dina föräldrar kända i hela Göteborg!