fredag 2 april 2010

Mat!

Nu när jag varit krasslig i magen ett tag så har jag massa hekton och kanske nåt kilo att ta igen. Så till frukost i morse åt jag en portion gröt, en macka med säkert 25 gram smält smör på, lite morotsjuice, lite mango- och bananpuré och vatten. Sen blev jag mätt.

Maten fick sjunka några minuter och sen ålade jag ärevarvet runt runt i lägenheten. Himla smart byggd lägenhet jag har alltså, jag kan åla från köket, via hallen och in till vardagsrummet - och sen vidare in till köket och fortsätta så. Riktigt roligt och omväxlande. Och alltid hittar man nåt längs vägen att leka med. I dag var det en kökslåda, en sittpuff, min back med leksaker, bredbandssladden och lite böcker.

Och snart är det dags för extramellis! Här går det inte att vänta tre timmar mellan målen längre. Jag vill ha banan och yoghurt!

Inga kommentarer: