torsdag 8 april 2010

Klättra, klättra och snart stå

Det är mycket i livet just nu. Exempelvis känner jag att det är dags att kunna stå själv. Det kräver övning. I dag har jag därför slitit hårt med att dra mig upp längs stolsben, soffkanter och en pall. Det är himla spännande. Ett nytt perspektiv när jag når med näsan över nya kanter. Det är bäst att hela tiden gapa stort och räcka ut tungan riktigt långt - då håller jag balansen bättre. Någon dag ska ni få se en bild.

Just nu har jag precis tvingat upp mig ur sängen. Mamma tröttnade på att jag bara ställde mig upp hela tiden. Istället för att somna. Så nu har jag stå upp-kväll med mamma, pappa och onkel Victor. Jippie!

2 kommentarer:

Victor Estby sa...

Du är så duktig, Frank, och glad och fin på alla sätt! Så roligt att besöka dig och dina fina föräldrar ikväll! Hoppas du får sova inatt, trots alla dina krävande ståuppövningar idag!

Kram till dig

Frank Blomberg Karlsson sa...

Tack Victor! Jag sov inte så gott sen. Det är så mycket att tänka på och processa om nätterna. Kram, kram!