lördag 10 april 2010

Mitt rum börjar ta form


Vi har haft en spännande förmiddag här i lägenheten. Efter tidigt uppstigning vid 05.40 åt vi en dunderfrukost och sen började vi röja ur det rum som ska bli mitt så småningom. Gud vad mycket spännande papper, böcker och prylar som mamma och pappa har haft undanstoppade i de där två bokhyllorna som vi tömt i dag. Bäst av allt var nog att hjälpa pappa att tömma hans skrivbord. Bakom en av dörrarna till skrivbordshurtsarna gömde sig nämligen fyra utdragbara lådor. Alldeles perfekta att använda för att öva på att ställa sig upp på egen hand. Det gamla pensionerade skötbordet (som syns på bilden), har jag också insett i dag, är en utmärkt möbel att ta tag i när jag ska ställa mig upp. Nej, nu måste jag fortsätta jobba. Hör av mig senare!

Inga kommentarer: