onsdag 21 april 2010

Kursavslutning på simskolan


Efter att först ha dykt fem sex gånger och sen simmat runt utan mamma o pappas stöd på ett par flytkorvar, så var det i slutet på dagens badhalvtimme dags att testa flytväst på simkursen. Det var lite svårt att få på sig västen, men när den väl var på så var det hur cool som helst. Jag flöt lite hit och lite dit. Vi testade att den verkligen vänder mig på rygg i fall jag plumsar i. Jag satt på bassängkanten och dök i med huvet före, och vips så snurrade jag runt i vattnet. Toppen! Efter badet käkade jag lunch. Jag var vrålhungrig!


Nu ska jag gå och lägga mig. Pappa har läst boken om bondgården för mig ikväll. Den är bra. Särskilt när vi läser om bondmoran för hon ser ut som mamma.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vi längtar efter att få träffa dig snart, Frank!

Kram från alla i Göteborg.

Frank Blomberg Karlsson sa...

Åh, tack! Jag längtar också! Det var så länge sen. Jag vara ju bara fem veckor gammal sist, så jag minns inte så jättemycket. Ska bli så roligt att träffa er alla! Kram!