fredag 16 april 2010

Pappas pojke


I dag har jag kört min bil lite fram och tillbaka framför tv:n. Bilen är rätt bra att använda som tv-fåtölj har jag kommit på. Jag kommer så nära tv:n. Då ser och hör jag bättre när svt kör sina jinglar - de där jinglarna är bland det bästa jag vet. Vad jag än håller på med så bara måste jag stanna upp och titta på tv:n när jag hör en jingel.

Ja, hursomhelst så sitter jag i min bil på den här på bilden. Som ni ser har jag ingen tröja på mig. Det är för att jag har tagit av mig den. Nästan helt själv. Det är roligt att dra saker över huvudet han jag kommit på. Och - vad passar då bättre än att härma pappa? Pappa brukar nämligen sittligga i soffan och vila armen över huvudet. Och då vill ju inte jag vara sämre. Snart hoppas jag ha fått in den rätta stilen!

Inga kommentarer: