onsdag 28 april 2010

Bus-Frank, det är jag det!


Jag började dagen med att leka lite i hallen. Där finns den fina gummidörrmattan, gammelfarmors pall och skohyllan. I dag upptäkte jag också den skojsiga skoputsarlådan!

Efter morgonens bus åkte vi in till stan hela familjen och fikade på Thelins på Fridhemsplan. Vilken ställe! Jag var en av hela tretton barn där. Ingen var över ett år, tror jag. Ja, sen var vi i lite butiker och sånt, men det bryr jag mig inte så mycket om. Tack Sagas mamma för cafétipset!


Och när vi äntligen kom hem och jag fick krypa runt igen (det tar på krafterna att sitta still i en barnvagn!) så påminde jag mamma om att hennes virkprojekt legat still säkert tre månader nu. Det är dags för henne att plocka fram alla roliga nystan, papper och virkade lappar igen, tycker jag.

2 kommentarer:

Sara sa...

Vi älskar hur du röjer Frank!
Puss från "The All`s"

Frank Blomberg Karlsson sa...

Tack, tack alla Allar! Jag har röjt runt i Göteborg nu, så jag däckade redan klockan sex... Men snart är jag pigg igen och då måste vi leka! Kram!