torsdag 4 februari 2010

Man ska åka svenskt i vinter

I brist på en egen Saab åker jag från och med i dag Emmaljunga! Ett specialbygge naturligtvis. Chassit är Emmaljunga Classic Sport och sittdelen är Emmaljunga City Cross. Det bästa av två världar. Allt i svart. Naturligtvis. Tyvärr fixade mamma och pappa ingen bild på vagnen i dag. Men jag lovar att lägga upp en så snart möjligt.

Ni ska veta att utsikten är såå mycket bättre nu - två glada föräldrar istället för två stretande, morrande och sura. Och så har jag haft det sen de första löven föll i höstas och fastnade i framhjulen. Men nu är det nya tider! Nu kör vi lätt över plogvallar, genom snödrivor och modd. Hurra!

2 kommentarer:

Edwin sa...

Men grattis Frank!! Nu kan vi finåka tillsammans kompis :D

Frank Blomberg Karlsson sa...

Tack, tack Edwin. Ja, det ska bli fint det här. Jag har väl inte haft så mycket emot den gamla vagnen, men jag har ju sett och hört vad mamma och pappa tyckt om den... Så det här kommer bli toppen! Hälsa din mamma och tacka för inspirationen!