fredag 5 februari 2010

O en sån dag!


Så är man hemma igen efter en dagstur till Huddinge och finfina kompisarna T och E. Det tog en himla tid för pappa och mamma att köra mig dit bara. Till slut somnade jag faktiskt. I någon rondell någonstans på fel sida Huddinge centrum. Men det var egentligen bra, för efter en powernap var jag på topp när vi väl kom fram.

De var såå snälla och fina mot mig, både lilla T och hennes bror, och mamma T. Jag fick massor av kramar. Och lilla T hade gjort en riktigt fin pekbok till mig. Faktiskt kände jag mig så trygg och glad att jag helt plötsligt hittade mitt ena öra. Jag visste inte att jag hade såna. Men vad skojigt det var att pilla och slita i det!

Sen hade de en toppenrolig bok - Pruttboken. När pappa läste i den för E så gjorde jag ljudeffekter av äkta vara. Det ni! Jag hoppas verkligen att mamma och pappa bjuder hela Huddingefamiljen hem till oss snart. För jag vill kramas mer med dem.

Inga kommentarer: