fredag 5 februari 2010

Tvagning inför Huddingetur


Snart ska vi hälsa på mammas kompis T och hennes barn. De hälsade på mig här i Bagarmossen för ett par månader sedan. Då fick mamma ett superfint halsband av lilla T och jag fick matporslin från fina finska designern! Nu är det äntligen min tur att hälsa på dem! Och när man ska hälsa på så fint folk som barnen i Huddinge så måste man så klart tvätta sig ordentligt innan. Och i badet passar jag alltid på att leka lite med mina hinkar. De har hål i botten, så när man håller upp dem funkar de bra som dusch. Smart va?

2 kommentarer:

Anonym sa...

du er söt
blom frank
tella

Frank Blomberg Karlsson sa...

Tella, vad du är snäll. Det var jätteroligt att träffas igen. Jag längtar redan till nästa gång. Då vill jag gärna ha fler kramar av dig. Puss o kram!